Shop Mobile More Submit  Join Login
Preview Cooper and his gangstaaa new wig by SoftPoison Preview Cooper and his gangstaaa new wig by SoftPoison
He's a pic of Cooper and his new wig and face up :D
Look at his awesome manly eyebrow ;D

And his wig looks good with his coat XD same colour lolzz

Cooper is a Migidoll Jina Boy and belongs to me.
Add a Comment:
 
:icongummiepink:
gummiepink Featured By Owner Feb 16, 2014  Hobbyist Photographer
He is wonderful, my honey. :heart:
Reply
:iconannapavot:
annapavot Featured By Owner Feb 1, 2013  Student Digital Artist
whereeee did you get this coat!? :o
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Feb 4, 2013  Hobbyist Photographer
SW&dolls.com
Reply
:iconsunflowerintherain:
SunflowerInTheRain Featured By Owner Nov 4, 2012  Student Traditional Artist
This is awesome! I've always wanted one like this. I'm not into dolls (used to tear the heads off of barbies as a child) but this... this is pretty cool!
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Nov 6, 2012  Hobbyist Photographer
Hahaha thank you very much. I was the same. I always hanged my barbies and even burned one with a hair straightner XD but these dolls are really something else.i really loke to customize them :)
Reply
:iconsunflowerintherain:
SunflowerInTheRain Featured By Owner Nov 13, 2012  Student Traditional Artist
xD Oh my god LOL
Do you make them or do you buy them from someone? :o
I like them so much I think I wanna get one, one day. :P
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Nov 19, 2012  Hobbyist Photographer
I buy them online. And then customize them.
www.migidoll.com
You can paint the faces and make the hair. That's what I do :)
Reply
:iconsunflowerintherain:
SunflowerInTheRain Featured By Owner Dec 3, 2012  Student Traditional Artist
Ohhh I see!
Thankyou! :D
Reply
:iconarsinic:
arsinic Featured By Owner Sep 23, 2012
Gotta love some manly eyebrows ^^
Reply
:iconfuzzywuzzyswag101:
FUZZYWUZZYSWAG101 Featured By Owner Jul 20, 2012
his eyes and eyelashes ARE AWESOME!
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Jul 20, 2012  Hobbyist Photographer
Thank you very much!
Reply
:iconfuzzywuzzyswag101:
FUZZYWUZZYSWAG101 Featured By Owner Jul 20, 2012
btw: I love how you dress your dolls.....that's kinda how I dress....lol
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Jul 20, 2012  Hobbyist Photographer
Thank you!! Then you dress very cool :D
Reply
:iconpixie-wildflower:
Pixie-Wildflower Featured By Owner Mar 19, 2012
Great wig and I love the eyes!
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 20, 2012  Hobbyist Photographer
Thank you very much :D
Reply
:iconyugeisaka:
Yugeisaka Featured By Owner Mar 12, 2012  Hobbyist Photographer
He looks good in it!
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 12, 2012  Hobbyist Photographer
Thank you :D
Reply
:iconkiwii-lady:
Kiwii-Lady Featured By Owner Mar 11, 2012  Hobbyist Photographer
Wow, he looks so cool! :la: I love that wig, and those eyebrows are awesome~~
Reply
:iconchemicore:
Chemicore Featured By Owner Mar 11, 2012  Hobbyist General Artist
Sexaaaay <3
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 11, 2012  Hobbyist Photographer
Cooper with his *im sexy and I know it* face ;) XD
Reply
:iconchemicore:
Chemicore Featured By Owner Mar 11, 2012  Hobbyist General Artist
Eff yeah @A@
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 11, 2012  Hobbyist Photographer
:boogie:
Reply
:iconchemicore:
Chemicore Featured By Owner Mar 12, 2012  Hobbyist General Artist
OH NO THERE GOES MY PANTS D:
Reply
:iconpindakees:
Pindakees Featured By Owner Mar 10, 2012
Aww he looks deff cooler this way!! He looks great!
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Photographer
Thank you dear :hug: yeah I'm really happy with the way he looks now :)He looks manlier now
Reply
:iconpindakees:
Pindakees Featured By Owner Mar 10, 2012
Yeah he totally does! So cute, such a boyish but pretty vibe.
Reply
:icondangerous--doll:
dangerous--doll Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist General Artist
... Okay believe it or not but I just ordered that wig for my boy too XD
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Photographer
Yaaaaay more hair twins XD Cooool :heart:
Reply
:icondangerous--doll:
dangerous--doll Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist General Artist
Lol but it'll take 3 weeks before it's finally here so... XD
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 11, 2012  Hobbyist Photographer
Ahhh 3 weeeks are over before you know it :D
Reply
:icondangerous--doll:
dangerous--doll Featured By Owner Mar 12, 2012  Hobbyist General Artist
Yeah, that's so true xD We'll see! I got him three different wigs because I wasn't sure which one would look best, so... xD
Reply
:iconplaguebearerbjd:
PlagueBearerBJD Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist Photographer
Im digging the eyebrow scar. Am I right on calling it that?
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Photographer
Hahahah good question.. *looks eyebrow scar up in google* Yes it is XD
Thank you dear
Reply
:iconplaguebearerbjd:
PlagueBearerBJD Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Photographer
I bet someone head butted him as a kid. poor cooper! :hug:
Reply
:iconmizukiyamato:
MizukiYamato Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
omg omg omg omg COOPER!!!!!!!!!!!! *SPAZZ* I LOVE YOUU!!!!!!!!! HUBBY >U<

his eyebrow is so captivating i love it!! he looks so handosome and pretty at the same time!! and i love love his new wig!!!!!!!!! <3 :tighthug:
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Photographer
Ahhhhhhhhhhhhh Mega :glomp: Thank you dear :heart:
I love his new wig XD
Reply
:iconmizukiyamato:
MizukiYamato Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
your sooo welcome dear!!!!!!!!!!11
Reply
:iconilickmimes:
iLickmimes Featured By Owner Mar 9, 2012   Photographer
*hyperventilates* That face...it's the "Ima eatchu and be sexy about it" face... *dies slowly*
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Photographer
Hahahahahahahahaha *you just killed me with you comment* XD
*ima eatchu and be sexy about it* face genious XD

Thanks dear :glomp:
Reply
:iconilickmimes:
iLickmimes Featured By Owner Mar 10, 2012   Photographer
: P Grimmie has that face. That's the main reason I wanted a Lishe for him, because I Lishe has that face and COOPER HAS IT TOO.
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Photographer
They're got the look XD *thinks about a Loreal commercial* Because they're worth it ;)
Reply
:iconilickmimes:
iLickmimes Featured By Owner Mar 10, 2012   Photographer
xD Niiiiiiiiice.
Reply
:iconrainbow--ferret:
Rainbow--Ferret Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist General Artist
Aaaah I've had my eye on that wig for ages, never had a doll to use it for though. I do love his look <3 Beautiful as ever and lovin the brows XD
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Photographer
You should buy it XD It's an awesome wig. Good quality and easy to style :heart:
And thank you very much dear :hug:
Reply
:iconrainbow--ferret:
Rainbow--Ferret Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist General Artist
Maybe, dunno who I'd use it for. Maybe a Supia Rosy Boy I wanted to make one day XD
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Photographer
Supia Rosy boys are :heart: I also want one hahaha But i want to much lolz..If you have a supia rosy boy I'm so gonna steal him form you XD
Reply
:iconrainbow--ferret:
Rainbow--Ferret Featured By Owner Mar 14, 2012  Hobbyist General Artist
Ahaha awww nuuu don't steal him XDD His name will be Shin Murakami if you want to know x Dunno when I'll get him, but he'll have a sister who will also be a supia Rosy XDD I'm thinking of putting him on a Zaoll body modded into a boy, as he's a short skiny fem model boy, but I need a decent body with a resin match lol XD So I'll have to look into that. Need ma Ryu twins first! XDD
Reply
:iconmy-name-is-totoro:
my-name-is-totoro Featured By Owner Mar 9, 2012  Hobbyist General Artist
Love it!
Reply
:iconsoftpoison:
SoftPoison Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist Photographer
Thank you verry much :glomp:
Reply
:iconmy-name-is-totoro:
my-name-is-totoro Featured By Owner Mar 10, 2012  Hobbyist General Artist
^^ Welcome!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 9, 2012
Image Size
592 KB
Resolution
1026×768
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,496
Favourites
313 (who?)
Comments
77
Downloads
55
×